Tuesday, February 23, 2010

MAJLIS KAHWIN DI KLEBANG-PART 1

Ni kire dah tengahari...matahari atas kepale,cuaca Alhamdullilah..rehat le dulu,beg2 belakang tu cenderahati yg akan diberi kepada tetamu yang hadir.
Upacara makan oleh saudara mara yg hadir seawal pukul 11 tengahari,ni makan anak beranak le dulu..tetamu belum sampe lagi.
Meja santapan pengantin......
Ini cenderahati pada hari pernikahan....
Wafiy dengan sepupu2nya ,nampak dah letih deme ni...relax le dulu bawah pokok yg tak cukup daun ni....
Bapa mertuaku dengan abang ipo aku berteduh dipohon yg daunnya dah keguguran akibat dari kemarau,jadi le....kat sini ade angin juge,jangan naik angin dah.........
Biras aku, Cikgu Saiyah yg sentiasa cool aje dengan anak sulungnya...lepas ni kenduri kawin ayong le pulak kot..jangan mare ye....
Bergambo dengan anak buah,mak sedara deme dan pupu2 deme..kan selalu dapat pun berkumpul cam ni...
Dari kiri mak mertua aku,mak pengantin,kak ipo aku[kak chik],kak ipo aku{akak}aku dan mak sedara , mak su,belum sampe tetamu lagi ni tapi dah penat beno nampaknya.
Jamuan anak beranak adalah yang utama sekali,ape2 pun kite makan dulu ....nanti lapo nunggunya.

No comments: