Thursday, February 18, 2010

MAJLIS PERNIKAHAN ANAK SAUDARA......

Zikri menyarung cincin pernikahan kat jari Elham,sabtu ni majlis menyambut kat U10 Shah Alam,esok kami akan kesana...gambo majlis kenduri akan dipost kendian ye.
Ni pengantin dengan sepupu2 perempuannya...semuanya belajo le lagi.
Gambar selepas majlis pernikahan,ade yang tak sampai lagi sebenonya,hari tu 14 haribulan jalanraya memang 'jam' giler punye...kak chik dan acu tak sampe,deme sampe pun dah tengah malam....tak dapat le begambo.... sepupu yg tak sampe tu ramai yg kecik2 je lagi.
Numpang gembira dihari pernikahan,Elham anak sulung, cucu pertama dan anak saudara yang pertama berkahwin,moga rumahtangganya dalam keredhoan Allah selalu.
Semoga berbahagia ke akhir hayat serta dilimpahi dengan kerahmatan Allah,jadilah isteri dan suami yang soleh dan sholehah.
Elham nunggu kat bilik pengantin,serba putih .
Akad nikah bermula,juru nikah ni orang mude,khutbah dia pun tak meleret dan spontan jer tapi power..sape yang makan cili memang le terasa pedasnya..dua kali akad..cool aje nampak tapi nengok muka pucat weh...
Rombongan dari pihak lelaki,dari Shah Alam.
Ini hantaran dari lelaki,bekenan beno tengok jambangan bunga tu,ia sejenis puding lapis,tak kira le berape banyak dianto bebelas kot....
Barang hantaran dari pihak perempuan...warna coklat dan kuning jadi pilihan untuk majlis ini.

No comments: