Thursday, December 17, 2009

KENANGAN DI CAMERON HIGHLAND BERSAMA RAKAN2

Dah kenyang makan Kak Ika dengan Kak Nor senyum manjang le......

Zurina memang kaki makan dan kaki pedas,tambah lak makan untuk 2 orang sekali....mmm sedap ni...mai le.

Sempat posing dalam apartment Villa Dahlia ni,penginapan okey,cuaca agak sejuk...musim hujan,tak pi pun jalan2 tentatif khursus padat lagipun kami naik bas je...teruknya bas dari Tapah ke Tanah Rata ...macam nak roboh je...

Sampai pejam mata Kak Salmah makan...sedap beno le tu atau dah lapo beno,Kak Maziah begitu kyusyuk sekali menjamu selera...ingatkan Abang Usop le tu....

Sekali-sekali makan guna sudu le....kot nanti ada jamuan kat hotel2 beso...kena practice le dulu.

Ini le Kak Ana ,keluarga angkat aku kat Changkat Larang tu, masa dulu aku dan keluarga Kak Ana naik ke Cameron ni dalam tahun 1990 ,masa aku dan Kak Ana belum kawin lagi,jadi ini dah hampir 20 tahun baru aku dapat merasa ke Cameron semula ,kan ape tak lalu nak naik keatas ni,asyik pening dan muntah je....gambo2 lame tu masih aku simpan hingga kini......

No comments: