Saturday, October 3, 2009

SALAM PERSAHABATAN..........DARI KU

Alhamdullilah,setinggi-tinggi kesyukuran dirafa'kan kepada Rabbul Izzati Penguasaha cakerawala,selawat dan salam buat kekasih yang sentiasa dirindui,ahli keluarga Baginda,para sahabat dan tabiin,serta umat islam seluruhnya.

Pertamanya,ingin aku panjatkan rasa kesyukuran dan kegembiraan di atas kehadiran blog SeriPetalin ini. Penghasilan blog ini sebagai cacatan ku sebagai insan yang ingin meluahkan sesuatu tentang pengalaman hidup di alam yang sementara ini.

Kisah-kisah yang akan dipaparkan mengenai hidup aku dan keluarga,mungkin dari zaman kanak-kanak hinggalah waktu kini,ianya sebagai perkongsian aku dengan para pelawat yang datang menziarahi aku nanti.Semoga persahabatan akan terjalin disini,dan aku harap dapat menambah ramai lagi kenalan dan sahabat di ruangan ini.Harapan ku jua moga aku dapat kembali berjumpa rakan-rakan sekolah dulu.

Banyak yang ingin aku paparkan disini,dan jika ada terluang masa dan sihat tubuh badan akan kita kongsikan bersama ,semoga dapat kita bertukar-tukar fikiran dan nasihat menasihati.

Akhirul kalam,memetik kata-kata Zakariya al-Khandalawi dalam bukunya al-Fadhilah ,kita akan sentiasa diuji dan walau apapun ujian itu jangan sesekali kita gentar atau takut tetapi terimalah keadaan itu dan berusahalah yang terbaik untuk menghadapinya.

Salam ukhuwah,bersua kembali..............

No comments: